Uvozovky

Při komunikaci vždy platí tato nepřímá úměrnost: čím míň se nadře mluvčí, tím víc posluchač. Cílem je ovšem opak.

PhDr. ALEX <br/>RÖHRICH, Ph.D.
PhDr. ALEX RÖHRICH, Ph.D.
vedoucí lektor

Proč se školit u nás?

  1. Unikátní trénink na míru vašim potřebám.
  2. Naučíte se CO říkat a JAK to říkat.
  3. Profesionální lektoři s 20letou praxí v médiích.
  4. Budete se učit, ale i bavit.

Naučíme Vás

Nabízíme tři základní typy školení:

1

Jak uspět
v médiích

Svět ovládá mediální logika. Nestačí na ni selský rozum. Platí zásada, že lepší, než se s médii prát, je naučit se v nich vystupovat.

Svět ovládá mediální logika. Nestačí na ni selský rozum. Platí zásada, že lepší, než se s médii prát, je naučit se v nich vystupovat. Kdo to umí dělat dobře, může z toho těžit a může pomoct své značce, své firmě, svým nadřízeným i podřízeným. Může pomoct sobě.

Česká mediální krajina
  • Kdo vlastní česká média?
  • Jak to souvisí s politikou?
  • Kdo rozhoduje o obsahu?
  • Jaký je vztah mezi redakcí a inzercí?
Jak komunikovat s novinářem
  • Může novinář nahrávat?
  • Jak funguje „off record“?
  • Mám právo na autorizaci?
Nácvik na kameru
  • Nácvik vybraných formátů (stand-up rozhovor/studiový rozhovor/jiné) v reálných podmínkách – na mikrofon, kameru a se světly.
Rozbor videí
  • Rozbor z hlediska obsahu sdělení,
  • jazyková analýza a doporučení,
  • rady pro lepší neverbální vystupování.
2

Jak zvládnout
krizi

Komunikovat s médii v krizi je obdobné jako mimo ni. Změnou je, že se jedná většinou o nepříjemnou tematiku a všechno se děje ještě ve větší rychlosti.

Komunikovat s médii v krizi je obdobné jako mimo ni. Změnou je, že se jedná většinou o nepříjemnou tematiku a všechno se děje ještě ve větší rychlosti.

Pokud tyhle fakty akceptujeme, můžeme leckdy z krize i mírně vytěžit. Překonat krizi mediálně, znamená umět:

  • poskytnout rozhovor na nepříjemné/destruktivní téma, a to rychle,
  • čelit nátlaku většího počtu negativně zaujatých novinářů,
  • prosadit se ve větší skupině diskutujících s rozličnými zájmy,
  • diskutovat se podjatým protivníkem či moderátorem.
3

Umění
prezentace

Prezentace před správní radou? Přednáška v profesní asociaci? Nebo potřebujete čas od času před někoho předstoupit?

Prezentace před správní radou? Přednáška v profesní asociaci? Nebo potřebujete čas od času před někoho předstoupit?

Projev má zákonitosti jako každý jiný fyzický výkon. Lze ho natrénovat velmi dobře. V rámci školení rétorických dovedností nabízíme:

  • analýzu silných a slabých stránek stávajícího způsobu projevu,
  • osvojení základních vlastností profesionálního projevu,
  • nácvik vlastního projevu na libovolné zvolené téma.

Trénink bude přesně odpovídat vašim požadavkům, pokud jde o zvolené téma. Budeme vám v tom partnery. Zároveň se soustředíme na perfektní zvládnutí formální stránky projevu. Jak mluvit opravdu srozumitelně a poutavě? Čím si udržet pozornost posluchačů? Jaký tón řeči zvolit?

Umět si odpovědět na tyto otázky zaručuje, že si budete schopni připravit nejen promluvu na jakékoliv téma, ale také k jakékoliv příležitosti.

Které školení je pro vás to pravé?
Napište a zjistíme to společně!

Řekli o nás

Dvacet let praxe, desítky firem, stovky proškolených manažerů. Jak Akademii hodnotí ti, co ní prošli?

Uvozovky

Naši lektoři

Školit nás baví. To znamená, že s chutí sdílíme odborné dovednosti a zkušenosti šité na míru tomu, kdo školení absolvuje. Ručíme za to, že si odnesete přesně to, co jste chtěli. Navíc to uděláme tak, aby vás to bavilo.

1
PhDr. ALEX <br/>RÖHRICH, Ph.D.

PhDr. ALEX
RÖHRICH, Ph.D.

Jeho doménou jsou mediální vztahy, rétorické a mediální tréninky, tvorba a editace textů. Učí na na Univerzitě Karlově a na Technické univerzitě v Liberci. Jeho přednáškami prošly desítky dnes známých a úspěšných novinářů. Má zkušenosti jako jazykový redaktor ve zpravodajství TV Nova a i České televize. Věnuje také hlasové výchově a kurzům obchodní korespondence. Je mediálním ředitelem agentury Taktiq.

2
Ing. MICHAL <br/>URYČ

Ing. MICHAL
URYČ

Stratég, vizionář, expert na média a komunikaci. Do PR přišel v roce 2006 z Hospodářských novin, kde šéfoval části Podniky a trhy. Jako ekonomický novinář však před tím působil i v řadě jiných renomovaných médií, například v Týdnu. Důvěrně zná zákonitosti české mediální scény. Díky své všestrannosti může sehrát roli oponenta, zejména při studiových rozhovorech, nebo zuřivého reportéra zpravodajství.

3
Novinář/ka <br />z vašeho oboru

Novinář/ka
z vašeho oboru

Pro některé tréninky, zvláště pak ty ke krizové komunikaci, doplňujeme dvojici lektorů o opravdového redaktora/ku. Secvičnou situaci jsme tak schopni maximálně přiblížit realitě. Vždy se jedná o novináře/ku, která se věnuje právě vaší oblasti zájmu.

Jak to funguje?

  1. Napište nám email nebo nám zavolejte. Pobavíme se o tom, co potřebujete, jaká jsou vaše témata a kolika osob by se školení týkalo.
  2. Vaši poptávku promyslíme, vytvoříme koncept tréninku na míru a pošleme vám ho spolu s návrhem časového rozvrhu a samozřejmě i s cenou, a to maximálně do 24 hodin.
  3. Jsme připraveni nabídku konzultovat a ladit k dokonalosti. Finálně si podáme ruku až poté, co s ní budeme my i vy spokojeni na 200 %.
  4. Plácli jsme si? Stačí už jen domluvit termín a je to. Místo tréninku je na vás – máme vlastní prostory, které lze využít, ale dojedeme za vámi kamkoliv v Česku i na Slovensku.

Objednat školení

Chcete získat představu, jak by mohl vypadat trénink přímo pro vás? Naplánujte si mediální školení ještě dnes!

Tipy a triky

Jak moc můžeme
gestikulovat?

Tempo řeči může
zhoršit artikulaci

Panáček na kuráž?

Naše další služby

Mluvíme za vás. Za nás pak mluví naše práce. Objevte pod jednotlivými službami příklady, které vydají za tisíc slov.